S Ebby jsme se staly Mistryněmi republiky!!

18.10.2023

Pořád tomu nemůžu uvěřit, ale staly jsme se s Ebby Mistryněmi republiky v kategorii Freestyle Mládež!!
S Ebbynkou jsem doposud chodila jen na neoficiální závody, ale vzhledem k tomu, že jsem měla letos poslední šanci se MR juniorů zúčastnit, hecla jsem to :)

Opravdu jsem na prvních závodech velké umístění nečekala… konkurence byla neskutečná a všichni úplně úžasní! 
Sestava se nám povedla moc hezky, a tak jsem šla na vyhlášení s pocitem dobře odvedené práce, na žádná umístění jsem se nefixovala, byla jsem ráda, že jsme si neudělaly ostudu.

Jakmile se moderátorka dostala k TOP 5, byla jsem dost v šoku… vyhlašování pokračovalo a já měla jistou medaili?!
Na Mistrovství jsme se umístily třetí a já bych nemohla být šťastnější!
A pak to přišlo… Rozhodčí oznámila, že první dvě místa jsou jasná a jelikož jsou obě ze Slovenska, jsme nejlépe umístěný český tým… - tedy Mistryně republiky pro danou kategorii!! :O

Nadšená jsem moc a odnáším si toho hlavně jedno - věřte si a závody zkoušejte!! 
Kdo ví, třeba vám závod zrovna sedne jako nám a dopadne to lépe, než jste si vůbec mohli přát! 

Takže: Denisa Baraníková a Ebby Gold Rebecca - Mistryně republiky Freestyle Mládež pro rok 2023

Zdiby - Brnky (Zlatý Kopec)
Web je pravidelně aktualizován (2024)
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!